16 Haziran 2013 Pazar

KEÇEDEN GÜLLERİM

7 yorum:

  1. çok şık güller yapmışsın canım.harikalar.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel olmus eline saglik peki zormu bunlarin yapimi?

    YanıtlaSil
  3. TEŞEKKÜRLERGÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN.
    Tuğba hanım zor değil de biraz uğraştırıyor.

    YanıtlaSil
  4. merhabalar emeğinize sağlık
    çok cici olmuşlar...
    bu arada bu yorumu paylaşmayabilirsiniz :)reklam olmaz derseniz:)
    size bir şey soracağım bloğunuzun tasarımına bayıldım designer kim öğrenebilir miyim?
    bir de fotoğrafını çekerken el emeklerinizi makinanızda bir çiçek resmi olacak,makro çekim diyoruz ,daha net çıkacaktır emekleriniz,cici tokalarınız...sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. sağolun sümeyra hanım blogumun tasarımını değmesinyağlıboya blogunun sahibesi Sevgi hanım yaptı.Blogunun şablon çekilişinde ben çıktım da:) o da pembe masalları baştan yarattı :)
    bu resimleri telefonumlaçektim iyibir makinaya ihtiyacım var aslında benim:) sağolun önerileriniz için sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)
    Nasıl yaptığınızı da paylaşır mısınız? :)

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim ben bu çiçekleri deneye yanıla öğrendim yapmayı burdan anlatmak biraz zor oabilir hatice hanım

    YanıtlaSil

Bunlar da hoşunuza gidebilir: