6 Haziran 2013 Perşembe

bir sorunum var

Emeksensine daha önce üyeydim ürünlerimi siteye ekleyip sergileyebiliyordum.Sonra bir gün eklediğim ürünlerin hepsinin silindiğini gördüm hem de site tarafından hiçbir haber verilme zahmetinde bulunulmadan!! Ben şimdi ürünlerimi eklemeye çalışıyorum bunun için ürünlerinizi bize destek bölümüne mail atın demişler ben de mail attım 15 gün oldu cevap alamadım .Siteye baktığımda benim ürünlerime benzer aynı kategoride ürünlerin sergilendiğini görebiliyorum.Bizim emeğimize niçin saygı gösterilmiyor niçin mailime bile cevap verilmiyor.Sevgili emeksever arkadaşlarım bu konuda bir bilginiz var mı acaba??

3 yorum:

  1. Akadaşım devlet çıkarmış olduğu yeni yasayla internetten yapılan tüm satışların vergilendirilmesi zounluluğunu çıkarttı. Emek sensin de bizleri korumak adına ürünleri sildi. bakınız:http://www.egirisimci.gov.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.Peki emeksensinde ürünü yayınlanan herkesin vergi numarası var anlamına mı geliyor??

      Sil
    2. evet bende bunu merak ediyorum emeksensinde ürünü hala bulunan arkadaşalrın vergi numarısı mı var peki o numaradan bize neden verilemiyor bizde satışımız yapıldıkça vergimizi verelim bu konuda bilgilenebilirsek bende çok mutlu olurum...

      Sil

Bunlar da hoşunuza gidebilir: