1 Nisan 2013 Pazartesi

güzel hayallerim

yapmak istediğim o kadar çok elemeği ürün varki hayalimde tasarladığım sanki vakit yetmiyormuş gibi geliyor.Yıllardır en sevdiğim şey olan renklerle,ışıltılı ipler ve kumaşlar tabi bir de objelerle uğraşma hayalim gerçek oldu hatta blog bile kurdum.Bu sıkıntılı zamanlarımda o kadar iyi geldiki!! hayatım boyunca yapmam gerekeni gecikerek şimdi yapmışım gibi geliyor.Ama çocukluğumdan beri annemin dantel ve örgü merakı etrafımda hep iplik ve dantel modellerinin olması ,babaannemin dikiş makinasıyla bana ve kardeşime elbiseler dikmesi,babaannem yemek yaparken yanıbaşında bitiverişim ve meraklı gözlerle bakmam,kızkardeşimin moda tasarımına,resime,renklere olan ilgisi, İşte bütün bunlar ben de böyle bir etki bırakmış olmalı ki kalbime hitap eden ,güzel renkleri olan,ışıltılı,emek verilmiş her şey beni mestediyor.Bir bakmışımki aklımda hayaller uçuşuyor ertesi gün de ben gördüğüm eyakın bir şeyler yapmaya başlamışım.Ama bir şeyler üretmek"altında imzanın olduğu bir şeyler" onu sevdiklerinle paylaşmak ,onların gözlerindeki gülen ifadeyi görmek paha biçilemez...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da hoşunuza gidebilir: